wtorek, 22 kwietnia 2014

Wiersz o Samborze

 Ostatnio mi odwala i to widać...
                                         
                                          RICHIE SAMBORA
         Richie Sambora to moja podpora,
         Richie to moja świnka, która kwiczy.
         Sambora znaczy: Wiktorio moja żono!
         Richie Sambora moja dobra nocna zmora.
         O! Sambora jak tu Cię nie wielbić?
         Richie, mój kochany czuję, że długo się znamy.
         Oddałabym kotleta za Ciebie,
         Richie kochanie!
         Bo dzwonie do Ciebie, żeby powiedzieć Ci, że Cię kocham.*

...........................................................................................................

Tak to już jest jak komuś odwala na starość...
Co do nowego rozdziału to taki zastój mam, a Ziemniak też nic nie pisze, więc za szybko się nie pojawi. Mamy ostatnio ciekawe przygody z Weroniką np. Łysa spociła się w kiosku, jak pędzel kupowała. A teraz coś tam sobie tnie:
 -Co robisz? - zapytałam.
 -Nic. - No to już wiadomo co wycina...
* Stevie Wonder się udzielił.
         

1 komentarz:

  1. Hej zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)
    http://just-a-little-patience.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń