niedziela, 18 maja 2014

Liebster Blog Award czy coś tam...

Weronika 
Wicia

Na początku chciałybyśmy podziękować za nominację Fiery n Fly i Faith and Hope. Nie wiem co takiego zrobiłyśmy, ale bardzo bardzo bardzo dziękuje. Em em em em em em... No mów. No co tu jeszcze dodać. Myśl. Bardzo dzękujemy wam za nominowanie. Oryginalnie, Ziemniaku. 

Pytania od Fiery n Fly:

1. Jaki konik?
Jaki konik? Nie, nie pisz tego jaki konik! 
Przestań ciągle to powtarzać! Odpowiedz, a nie. Pytanie jest bardzo skomplikowane i zależy jak ktoś je zrozumie, a więc: POLNY.
Koniki...
2. Czy nienawidzisz nas za to, że cię nominowałyśmy?
Nie.
Nie.
3. Jaki jest Twój ulubiony środek transportu?
Autobus.
To również trudne pytanie, ale po dłuższym zastanowieniu...Kiedyś jechałam traktorem, więc traktor. 
Po zielonkę z ciocią.
4. Czy naprawdę bardzo nas nienawidzisz?
Nie.
Kocham.
5. Czy lubisz chodzić do Carrefoura?
Ależ oczywiście, że tak. To mój ulubiony sklep. A drugim moim ulubionym sklepem jest biedronka.
Ależ się rozgadałaś. Również kocham Carrefoura. Nie tylko dlatego, że mam do niego blisko, nie...
Bliżej masz do Biedronki.
6. Co robisz w tym momencie?
Siedzę i owijam sobie stopę papierem od wody.
Patrze i pisze jak Wera owija sobie stopę papierem od wody.
7. Gdzie kupić koszulki z zespołami?
We Wzorcowni w sklepie A&C. 
Tak mówi Ziemniak, nie ja. 
8. Dlaczego?
"Dlaczego Ja?" Serial na Polsacie.
Bo Lars mnie kocha <3
9. Czy też wsadziłeś Metallice lub innych wariatów do szafy?
Ziemniak trzyma tam swoje dinozaury.
Nazywają się Gderek i Dinek. Ale Dinek lubi jak mówi się do niego Dino. A ja nie wiem co trzyma Wiktoria w szafie.
10. Czy masz ulubiony moment w dowolnej piosence dowolnego zespołu?
Europe "Superstitious" Po solówce. 
Każdy moment w każdej piosence.
11. Czy wiesz kim naprawdę jest Steven A.?
Byłym perkusistą Guns N' Roses i psychopatą.
Tak. Pracuje na kasie w Carrefourze.

Pytania od Faith and Hope:

1. Jaki jest Twój ulubiony zespół?
Mój ulubiony zespół to Bon Jovi.
A nie Europe? No wiesz w końcu tam jest Joey, co? 
No też
Nie mam jednego ulubionego zespołu, dlatego wymienie wszystkie: Aerosmith, Guns N' Roses, Bon Jovi, Metallica, KISS, Europe, Mr. Big, Cinderella, Skid Row, AC/DC, Motley Crue, Led Zeppelin, Queen, The Beatles. I tak to jeszcze nie wszystkie.
Ja jeszcze lubię Bee Gees.
Znasz tylko dwie piosenki.
No i.
2. Kto jest Twoim idolem?
Hmmm...
Michael Jackson, Slash, Steven Tyler, Ozzy Osbourne, Sharon Osbourne, Yoko Ono.
Mam dużo idolów, ale jeśli już mam wymienić to trójkę: Jon Bon Jovi, Joey Tempest i Yoko Ono.
3. Czy gdyby Ozzy Osbourne przyjechałby po Ciebie traktorem, pojechałabyś z nim?
Oczywiście, że tak.
Eeee... Tak, ale ja bym prowadziła. 
4. Grasz na jakimś instrumencie?
Tak, uczę się na gitarze.
Chyba na niewidzialnej, nawet jej w ręku nie miałaś. 
5. Masz zwierzaka? Jeśli tak, to jakiego?
Psa. Brandi się zywa.
Rybki i psa Brandiego.
O! Jeszcze Weronikę. 
6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Uwielbiam leżeć.
I dobrze, bo spokój jest. Denerwować Łysą.
7. Masz ulubioną książkę? Jeśli tak, to jaką?
"Moonwalk" autobiografie Michaela Jacksona. A Wera czytać nie umie.
Umiem czytać. Csii myślę...
Trochę poczekamy.
Jak to się nazywało? Kubuś Puchatek.
No to przecież na Twoim poziomie...
8. Czy chciałabyś się cofnąć do lat 80?
Oczywiście, że tak. Wyszłabym za Jona Bon Joviego i Joeya Tempesta. Jednocześnie.
Tak. Małżeństwo z Tylerem...
9. Jesteśmy inteligentne i zauważyłyśmy, że go nie ma.
Ja pierwsza!
Wmawiaj to sobie...
Ale to prawda.
10. Masz ulubioną piosenkę? Jeśli tak, to jaką?
Nie mam.
Też nie mam.
11. Czym chciałabyś się zajmować w przyszłości?
Mieszkaniem ze Stevenem Tylerem.
Hahaha teraz ja. Będę bez robotna. Będę oglądać "Pierwszą Miłość" albo "Mode na sukces". Przecież mój mąż Joey będzie na nas zarabiać.

UZNAŁYŚMY, ŻE NIE BĘDZIEMY NOMINOWAĆ. DLACZEGO? BO TAK.

Jeszcze raz bardzo dziękujemy. Powiesz coś?! Every Time a Look At You... Ziemniak mi odpłynął. Po prostu dziękujemy.

1 komentarz: