sobota, 31 maja 2014

Versatile Blogger Award (Ej Wera dobrze napisałam?)

Ja na zieloniutko - Wicia
Łysa na różowo - Wera



Na sam początek chciałybyśmy (to znaczy ja, bo Wera jest niewychowana). Aktualnie jej ze mną nie ma, bo gdzieś polazła, więc napiszę coś o niej. A więc Weronika w majtki sika!!! BUAHAHAHAHA XD Nie, no dobra to nie było śmieszne. Dobra dokończę na sam początek chciałybyśmy podziękować Faithciuni i Fiery n Fly za nominację. Postanowiłyśmy być z Ziemniakiem oryginalne i ja napiszę o niej, a ona o mnie. 

- No to siedź tu ze mną.
- Nie, idę sobie.
Więc od razu wiadomo, że to będzie smętne, bo nie będziemy się wyzywać i z siebie śmiać.
Zacznę:
 FAKTY O WERONICE ZIEMNIAKU ŁYSEJ TEMPEST:

  1. Jest łysa,
  2. Jest ziemniakiem,
  3. Ma za męża Joeya Tempesta,
  4. Na tapecie na laptopie ma Paula Stanleya (KISS) w takich płatkach róż ( ja jej go ustawiłam ),
  5. Ma niebieskie oczy i jest blondynką (jednocześnie będąc łysą),
  6. Jest brzydka,
  7. Nie umie czytać,
  8.  (będzie więcej niż 7) Często miewa fochy,
  9. Dzisiaj ma jeden z tych swoich "ciężkich" dni, kiedy to nie ma humoru (to znaczy dzisiaj już nie ma, ale kiedy to pisałam to miała),
  10.  (och jak ja lubię o niej pisać) Udaje słodką, a tak naprawdę jest wredna i chamska,
  11. Pisać też nie umie,
  12. Strzeliła (chyba) na mnie focha, w tej właśnie chwili. Foch stanie się zaawansowany, kiedy dowie się co o niej napisałam,
  13. Nie ma gustu,
  14. Kocha Biedronkę, ten sklep,
  15. Była taka happy, kiedy wygrał Juan Carlos Cano (nie wiem czy dobrze napisałam),
  16. Kocha Biedronkę,
  17. Lubi chodzić do zoologicznego,
  18. Kocha Biedronkę,
  19. Mówiłam, że kocha Biedronkę?
  20. Nie umie usiedzieć na dupie,
  21. Ciągle by gdzieś łaziła, oczywiście ze mną :(
  22. Jest wkurzająca.
To chyba wszystko. Tylko teraz trzeba poczekać aż "księżniczka" raczy tu przyjść...
Ożesz kurde tapetę zmieniła! Trzeba z powrotem jej Paula ustawić. Jak na razie żegnam się. papatki! 
Smokin In The Boys Room!!!!
Nosz kurde chyba nie kupi tego chomika....
Hyy!!! Sok mi się skończył. Pora wezwać kapitana...Kurde nie ma kto mi go podać :(
Całe szczęście już Ziemniak domofonem zadzwonił :)
Wchodzi do domu...Uwaga, uwaga...ile można jechać windą? :O 
Ja chce soczek ;(
Hy! Już! wchodzi uwaga! 
No już przyszła :)
- Wera przynieś mi sok!
- Nie.
:(
- No chodź!
- Nie jestem księżniczką. Jakiego chomika?

Fakty o Wiktorii Hetfield - Tyler: 
- Czy ja o czymś nie wiem? Od kiedy jestem Hetfield?
- No przecież go kochasz.
- Zaczynaj!


  1. kocha się w Rachelu Bolanie,
  2. Jest mało inteligentna,
  3. Mówi, że Steven Tyler całował ją nad rzeką,
  4. Kocha dokuczać innym ludziom,
  5. Eee...Emm...Je za dużo czekolady,
  6. Zaadoptowała kurczaka, którego nazwała Kubuś,
  7. Ma swój specjalny długopis do macania ludzi, na którym jest napisane "I Love KISS"
Ale mało napisałaś. 
Dziękujemy za uwagę... Jeśli chodzi o nominację to czytam tylko te dwa blogi, które nas nominowały, a Łysa...Mówi, że nie nominujemy. Kurde, po co się w ogóle jej pytałam? Przecież nie umie czytać.
Jeszcze raz bardzo dziękujemy.

3 komentarze:

  1. Dajcie pogłaskać Kurczaka........ PISKLĘ.....AAAAAAAAAAAAAAAAAA! Kocham je i macie mu to przekazać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakub von Hetfield już o tym wie. Kiedy się dowiedział ucieszył się i to bardzo.

      Usuń
    2. Dziękuję piękna kobieto:D I że nas czytasz też....

      Usuń