niedziela, 2 marca 2014

Urządziłam imprezę z okazji urodzin Jon'a

 No aż goście wypadają przez okna tak szalejemy niestety sam Jon nie przybył i Weronika też :( Z tego można wywnioskować że na imprezie jestem tylko ja i mój pies i żadne z nas przez okno nie wypada ale życzenia mogę złożyć to znaczy możemy mój pies Brandi też chce. Tylko on je składa śpiąc :) Dzisiaj swoje 52 urodziny obchodzi ulubieniec mojej mamy Jon Bon Jovi (który również jest moim 4 mężem). Życzę mu dużo, dużo zdrowia, radości, wielkiego tortu i magicznego, czekoladowego jednorożca który spełnia życzenia a Brandi poruszył się bo widocznie w poprzedniej pozycji było mu nie wygodnie czyli że przyłącza się do życzeń :)


                                                   A to Jon śmiejący się z mojej głupoty:
                                                        WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!
                 



          Życzą:
    Brandi&Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz